απαντάμε σε ερωτήσεις που συχνά μας κάνετε για τεχνικά θέματα ή δυσκολίες που αντιμετωπίζετε χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες της the Smalls. σας απαντάμε όσο μπορούμε με απλά και κατανοητά λόγια


δημοφιλείς ερωταπαντήσεις (FAQs)

Πώς μπορώ να ελέγχω τα email μου στο server της The Smalls?

Για να έχετε πρόσβαση στα email της ιστοσελίδας σας που γίνεται φιλοξενία στους servers μας μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα webmail.smalls.gr για να λειτουργήσετε το Roundqube ή το domain σας/webmail π.χ. www.mydomain.gr/webmail.
Αν θελήσετε να λαμβάνετε στα email σας καταβάζοντάς τα στον υπολογιστή σας μπορείτε να κάνετε τις ρυθμίσεις σε κάποιον mail client όπως το Microsoft Outlook ή Mozilla Thunderbird βάζοντας σαν διακομιστή εισερχομένων "mail.smalls.gr" ή "mail.mydomain.gr" και εξερχομένων τον ίδιο.

Προσοχή! Ελέγξτε πάντα το χώρο σας στο control panel και λάβετε πάντα υπόψη σας τα αυτόματα email μας ότι ο χώρος σας έχει φτάσει στο όριό του και διαγράψτε περιτά emails ή αναβαθμίστε το πακέτο σας εδώ, κάνοντας login με τον λογαριασμό σας. Αν δεν τον γνωρίζετε επικοινωνήστε μαζί μας.

Πώς μπορώ να χρησιμοποιώ το email μου με ασφάλεια?
Η The Smalls σας παρέχει 2 τρόπους ανάγνωσης αποστολής email :

- Μέσω webmail
Σε αυτή την περίπτωση είστε σίγουροι για την ασφάλεια των δεδομένων σας. Η σύνδεση σας στις ιστοσελίδες του web mail γίνονται μέσω SSL πιστοποιητικού ασφαλείας.

- Μέσω ενός email client πχ microsoft outlook, mozilla thunderbird
Σε αυτή την περίπτωση η σύνδεση με ασφαλή τρόπο δεν είναι ενεργοποιημένη απο default.
Για να την ενεργοποιήσετε πρέπει να κάνετε τα εξής :

Κάνουμε click στο tools (εργαλεία) -> account settings (Ρυθμίσεις Λογαριασμού) -> Server Settings (Ρυθμίσεις Διακομιστή) και επιλέγουμε το SSL

Στη συνέχεια κάνουμε click στο Outgoing Server (SMTP) (Διακομιστής Εξερχομένων) -> Edit (Επεξεργασία) και επιλέγουμε το SSL

Πατάμε OK και ο λογαριασμός έχει ρυθμιστεί για ασφαλή επικοινωνία.
Τα email που αποστέλλω στο Hotmail καταλήγουν στο Junk Folder
Υπάρχει περίπτωση όπου μπορεί να αποστείλλετε ενα email σε ένα λογαριασμό hotmail (user@hotmail.com) και αυτό είτε να εμφανιστεί στο junk folder (Ανεπιθύμιτη Αλληλογραφία) είτε να διαγραφεί πριν φτάσει στον παραλήπτη.

Σε πολλές ιστοσελίδες στο internet αναφέρεται οτι απο τα μέσα του 2007 αρχίσανε να εμφανίζονται τέτοιου είδους προβλήματα σε πολλούς χρήστες του internet. Email τα οποία αποδεδειγμένα δεν ήτανε spam αποστέλλοταν απο ένα λογαριασμό ταυτόχρονα σε διάφορες web mail υπηρεσίες όπως yahoo.com, gmail.com, aol.com, στο hotmail.com και παραδίδοταν κανονικά σε όλους τους mail server εκτός του hotmail.

Διαχειριστές μεγάλων δικτύων αναφέρουν οτι μετά απο επικοινωνία με το τεχνικό τμημα του hotmail και διάφορα τεστ οτι το hotmail χρησιμοποιεί μία δική του λίστα, με φίλτρα και προδιαγραφές οι οποίες δεν ανακοινώνονται στους χρήστες του internet, σε αντίθεση με το σύνολο σχεδόν των email server που χρησιμοποιούνε block lists ανοιχτές στο κοινό, με εκατομμύρια χρήστες να συμμετέχουν και σοβαρή πολιτική στο ποια email θεωρούνται spam και ποια όχι, όπως και οτι το hotmail δεν ακολουθεί τα RFC των διεθνών οργανισμών προτύπων για θέματα όπως το SPF κτλ.

Αναφέρεται επίσης οτι υπάρχουν περιπτώσεις όπου το ιδιο email, απο τον ίδιο υπολογιστή και χρήστη μπορεί να χαρακτηριστεί spam ή οχι ανάλογως του client που χρησιμοποιήθηκε, microsoft outlook (not spam) και mozilla thunderbird (spam).

Αν παρατηρήσετε και σε δικά σας email κάτι αντίστοιχο, το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να μειώσετε την ευαισθησία των φίλτρων του hotmail και να ελέγξετε τη λίστα σας με τους Blocked senders για τυχόν διευθύνσεις που αποκλείονται email, που μπορεί να έχουν προστεθεί χωρίς τη συγκατάθεσή σας.

Τα παραπάνω μπορείτε να τα ενεργοποιήσετε :
- Click στο options (Επιλογές)
- Click στο Safe and blocked senders (Ασφαλείς και αποκλεισμένοι αποστολείς)
- Click στο Blocked senders (Αποκλεισμένοι αποστολείς)
Για να ελέγξετε τη λίστα σας και
- Click στο options (Επιλογές)
- Click στο Filters and reporting (Φίλτρα και αποστολή αναφοράς)
- Επιλέγετε Low (Χαμηλό ) στο Select the filter level you want to apply to incoming messages (Επιλέξτε το επίπεδο φιλτραρίσματος που θέλετε να εφαρμόζετε στα εισερχόμενα μηνύματα)
- Later (Αργότερα) στο Choose when junk e-mail is deleted (Επιλέξτε πότε θέλετε να διαγράφεται η ανεπιθύμητη αλληλογραφία)
Για να κάνετε πιο ελαστικά τα φίλτρα.
Πώς μπορώ να συνδεθώ με SCP, SFTP, FTPES?

Εκτός απο το FTP υπάρχουν και πιο ασφαλείς τρόποι σύνδεσης με το home directory μας όπως το SFTP, SCP, FTP over TLS.

Ένας δωρεάν ftp client είναι το winscp το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε απο την διεύθυνση : http://winscp.net/

Ένας άλλος ο οποίος υποστορίζει και FTP over TLS είναι το filezilla το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε απο την διεύθυνση : http://filezilla-project.org/download.php


Όπως και στο FTP ακολουθούμε τα ίδια βήματα σύνδεσης με διαφορά οτι επιλέγουμε πρωτόκολο SFTP ή SCP ή FTP over TLS

Με αυτού του τύπου σύνδεση μπορούμε να κάνουμε login μόνο με το username με το οποίο κάνουμε login στο DirectAdmin και όχι με τους virtual users που
μπορούμε να δημιουργήσουμε αργότερα στο control panel του DA.

Πως μπορώ να κάνω ftp στην ιστοσελίδα μου?
Για να διαχειριστείτε τα αρχείας σας εκτός του DirectAdmin μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία ftp.
Ένας δωρεάν ftp client είναι το winscp το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε απο την διεύθυνση :

http://winscp.net/

Αυτό το πρόγραμμα δεν χρειάζεται εγκατάσταση και παρέχει όλες τις δυνατότητες των εμπορικών αντίστοιχων προγραμμάτων.

Αφού το εκτελέσετε συμπληρώνετε τα παρακάτω πεδία :

Host name : ftp.smalls.gr               (ή ftp.yourdomain.gr εάν yourdomain.gr είναι το domain σας)
Username : το όνομα χρήστη σας
Password : τον κωδικό πρόσβαση σας

Επιλέγετε επίσης File protocpl : FTP και κάνετε click στο login.

Στη συνέχεια ανοίγουν σε παράθυρο στο δεξί μέρος τα αρχεία του home directory σας. Τα αρχεία της ιστοσελίδας σας βρίσκονται στον κατάλογο domains/yourdomain.gr/public_html
Αριστερά βρίσκονται τα αρχεία του σκληρού σας δίσκου. Με το mouse μπορείτε να μεταφέρετε αρχεία απο το ένα παράθυρο στο άλλο.

Πατώντας το Χ και επιλέγοντας ΟΚ αποσυνδέεστε απο το σύστημα.
Που μπορώ να βρώ τον πίνακα ελέγχου της ιστοσελίδας μου?

Η The Smalls με κάθε πακέτο hosting σας προσφέρει το πρόγραμμα διαχείρισης του domain σας DirectAdmin.

https://www.mydomain.com:2222

Μέσω του Directadmin μπορείτε να διαχεiριστείτε:

- τα domain names και subdomains
- τα αρχεία του domain
- τους λογαριασμούς email, forwarders, mailing list
- τις βάσεις δεδομένων
- τα στατιστικά επισκεψιμότητας της ιστοσελίδα
- τα αντίγραφα ασφαλείας της ιστοσελίδας και βάσης δεδομένων
- τους λογαριασμούς ftp

Ολοκληρωμένη τεκμηρίωση της εφαρμογής μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα :
http://www.site-helper.com/

Για οποιαδήποτε απορία χρήσης του control panel μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το τεχνικό τμήμα της The Smalls.

Πως δημιουργώ μια νέα βάση για την ιστοσελίδα μου?
Για να δημιουργήσουμε μια βάση δεδομένων πρέπει να ακολουθήσουμε 2 βήματα.

1. Να δημιουργήσουμε τη βάση και τον χρήστη που θα έχει πρόσβαση σε αυτή
2. Να κάνουμε login στη βάση και να την επεξεργαστούμε

Αρχικά κάνουμε Login στο DirectAdmin panel στη διεύθυνση :

http://www.smalls.gr:2222

Στη συνέχεια κάνουμε click στο : MySQL Management

Κάνουμε click στο : Create new Database

Στη συνέχεια συμπληρώνουμε το όνομα που επιθυμούμε για την βάση καθώς και το όνομα χρήστη και κωδικό για την διαχείριση της.

Κάνουμε click στο πλήκτρο Create.

Η βάση έχει δημιουργηθεί. Κάνουμε logout απο το DirectAdmin και στη συνέχεια πηγαίνουμε στην παρακάτω διεύθυνση :

http://mysql.smalls.gr

Στη οθόνη που εμφανίζεται δίνουμε το όνομα χρήστη / κωδικό που έχουμε στο σύστημα DirectAdmin (οχι το όνομα χρήστη / κωδικό που δώσαμε κατα την δημιουργία της βάσης) και εισερχόμαστε στο σύστημα phpMyAdmin.

Εδώ μπορούμε να εισάγουμε μια έτοιμη βάση ή να δημιουργήσουμε τη δική μας.

Πλήρης τεκμηρίωση του phpMyAdmin υπάρχει στις σελίδες :

http://www.phpmyadmin.net/home_page/docs.php

http://wiki.cihar.com/pma/Articles#English